czwartek, 21 marca 2013

rozdział 13 :D

Jesse.

Po wstaniu od razu poszłam do Kendalla.
Miałam z nim dużo rzeczy do obgadania..
Ostatnio Michelle za często przez niego płacze i ma doła ...

....
 Miałam duże szczęście spotkałam go po drodze .
- Cześć Kendall.
- O siema co tu robisz?
-Teraz to musisz ze mną pogadać...
- No alee się spieszeeeee.  ! - krzyczał kiedy ciągnęłam go za ucho.
- Może przeprosisz Mich?
- Ale za co - pytał niekumato.
- Masz ją przeprosić alboo..
- Dobra przeproszee... - postawił się na baczność Kendall.
[30 min potem. ]

Udałam się do sklepu , tam czekał już Cris ten fotograf oraz zarządca budynku.
- Cześć Pięknotko. - odezwał się kiedy otwierałam sklep.
- Dzień Dobry. - odpowiedziałam stając przy kasie
- Ktoś Ci już może mówił że spadłaś z nieba? - spojrzał mi się w oczy.
- Tak, mój chłopak. - zwróciłam oczy w dół.
Chciał mnie pocałować , ale ja oddałam mu liściem.

- Skoro tak gramyyy to .... spojrzał się na mnie rozwścieczony Cris. .
- To co? - zaczełam się drzeć.
- To koniec z umową możesz się pożegnać ze sklepem za tydzień wyburzamy.....
- Ale jak to?

Kendall

Nie miałem wcale zamiaru przepraszać Mich.
w końcu kiedy chciałem zamkneli mi przed nosem dzrwi.

Michelle.

Teraz tylko ciągle rozmyślam , co stanie sie z moim związkiem między mna a kendallem
Nigdy nie miałam szczęścia do facetów. Kiedy kłade się w łóżku i zamykam oczy tylko wspominam piękne chile z Kendallem.

----------------------------------------------------------
ALE KRÓTKI , ALE JEST.  znów mało o Carlosie i Loganie.
PSEPLASAM KAROLINA PSEPLASAM REACHEL ! :C
to miało być na twoje urodziny Reach a nawet o tobie nic nie ma co za pech :C



4 komentarze:

  1. Krótki, ale mam nadzieję, że będzie już niedługo nowy i długi (i z Loganem i Carlosem) Rozdział jest świetny, Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Versalite Blogger. Mój blog -->http://big-time-rushllogusiowa12.blogspot.com/. By Logusiowa12 <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam twój blog do The Versatile Blog : ) Więcej szczegółów u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. aww.. nic się nie stało : ) fajnie, że pamiętasz : * rozdział super.. WYBURZAJĄ ?! NO WAY !! MUSISZ COŚ Z TYM ZROBIĆ !! PIERDZIELNIJ TEGO CRISA JESZCZE RAZ TO MOŻE PAMIĘĆ STRACI X DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń