poniedziałek, 18 lutego 2013

rozdział 10 :)

James.
Szłem sobie przez park , kiedy nagle zobaczyłem chłopaków.
-Czemu ciebie nie było na próbie? hem - zaczął dopytywać się mnie logan.
- To ważna próba ! - krzyczał z daleka kendall.
- słuchajcie mam też swoje sprawy... - odopiedziałem im odgarniając grzywke
Nagle przyszła Reach.
- Cześć kochana - podszedł do niej Carlos.
- kochana to se mów do tej sowjej , tam jak ona się nazywa... - odpowiedziała mu oburzonym głosem.
- o kogo Ci chodzi? .... czekaj , czekaj chodzi Ci o stephanie? - podszedł do niej dopytując się.
- ŚWIETNIE , przynajmiej wiesz o kogo chodzi. - szła dalej Reachel.
- no , ale skąd ty o tym wiesz? - stanął przed nią Carlos.
- A co nie miałeś zamiaru mi powiedzieć? ale i tak już o tym trąbią w gazetach. - zaczeła krzyczeć do niego rzucając mu w twarz gazetą ze zdj. Stephanie i Carlosa.

[ 15 min później. ]

- Ej , a czemu nei przyszłeś na próbe.? - dpoytywał się kendall.
- wiesz , zjadłem jeszcze z Halston śniadanie
- A ona nie miała się od ciebie wyprowadzić??
- nie wiem o czym mówisz... - odwróciłem się tyłem.
Ktoś zakrył mi oczy rękami.
- Cześć koteczku , zgaduj kto to... - odezwał się do mnie głos dziewczyny która zakrywała mi ręce.
Cały czas miałem zakryte oczy.
Nagle dziewczyna pocałowała mnie.
- O cześć Jesse. - wykrzyknołem.
- Jaka jesse. - odpowiedizała mi siadając na kolanach Halston.
Kiedy otworzyłem oczy ujrazałem stającą daleko Jesse.
Skrawkiem widziałem jak zaczeła biec do tyłu płacząc.
- Jesse ! - krzyczałem biegnąc za nią.


Jesse.

Nigdy nie sądziłam że James może coś takiego zrobić biegłam przed siebie jak najszybciej mogłam aż nagle wpadłam na jakąś dziewczyne.
- Przepraszam cię bardzo - mówiłam do niej ciągle pomagając zbierać książki które jej wypadły.
- Nic się nie stało po za tym że jestem cała w błocie a do domu mam pare kilometrów bo tutaj przyjechałam oglądać mieszkania .
- Słuchaj , chodź do mnie , wykąpiesz się i będzie git. - odpowiedziałam jej w pośpiechu.
- Lily jestem tak wogóle. - mówiła mi w biegu.
- miło poznać ja Jesse.
- co robisz wieczorem ?? może byś mogła ze mną iść do mojej koleżanki ? - spytała się mnie.
- niestety nie moge ale może byś poszła ze mną na BTR ?
- BTR? co to jest - zaczeła się mnie wypytywać Lily.
- NIE MÓW ŻE NIE WIESZ! chodź do mojego pokoju to zobaczysz.
Weszla do pokoju pełnego plakatów BTR , dotkneła oprawionego obrazka który zaczynał puszczać piosenki ulubionego zespołu.
- Wow.!
- nic takiego :) - uśmiechnełam się do niej.
- Czyli rozumiem że to zespół. - spojrzała się na mnie.
- Tak , tak.
- uu co to za przystojniaczek ? - zaśmiała się pokazując na Logana.
- Podoba Ci się?
- chyab nic dziwnego ;) - uśmiechneła się do mnie.
- tak się skłąda że ..... ale dobra idź się kompać.
Kiedy Lily się kąpała zadzwoniłam szybko to Michelle.
- wzywaj do mnie Logana.!
- tak jest szeryfie - śmiała się Michelle.
Po 5 min. przyszedł Logan.
- ej ja normalnie teraz to sie już zakochałam z tym gostkiem z plakatu ! - krzyczała do mnie Lily kąpiąc się.

- Fajnie . ! - krzyknął Logan
Co to za męski głos? - pytała się z łazienki.
- a nikt.
Wtedy właśnie wyszła.
- miło mi  Panią poznać - powiedział jej Logan stając prosto przed drzwiami łazienki.
- To ty na plakacie? - zastygła bez ruchu Lily.
Oni poszli na spacer.


[ 30 min potem ] 


Michelle przyszła po mnie z Kendallem. 
Weszli do góry.
- dobra jeszcze tylko James. - powiedziała Michelle.
-  NIE , ja nie mam zamiaru z nim iść. - powiedziałam jej jasno.
- no no , jeszcze przyjdzie z Halston. - dodał Kednall. 
Wtedy właśnie trzepnełam go w głowe. 
Poszliśmy do kina. Seans był niesamowity. 
Czułam się przy ich obecności jak taki szaraczek. 
Michelle Ciągle przytulała się do Kendalla w czasie horroru.
Ja tylko myślałam o Jamesie .



-----------------------------------------------------------------------------------------
Dobra , Karolina już jest na blogu i niech ma zaciesza xDD
krótki znowu rozdział :c
eheheheheheheehehehehheeheheh , rzal  i papapaje. :)

4 komentarze:

  1. RTGYHRSEWFDSVGBHTY HAHA ŚWIETNE ! :DD słuchaj, przestań się mnie pytać o ten banner co 5 minut bo Ci go nie zrobię ! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ja niebezpieczna X DDDD pisz szybko następny : DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział!! Dzieje sie! Dodaj nowy jak najszybciej!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieje się dzieje :D świetny rozdział i dzięki, że mogłam się tu znaleźć . niecierpliwie czekam na następne rozdziały i dodawaj szybko :* <33333333

    OdpowiedzUsuń