środa, 6 czerwca 2012

rozdział 2 : s

Jesse

Kiedy tylko wstałam z łóżka zobaczyłam na zegar była już 10.45 , zdziwiłam się bardzo kiedy nie słyszałam żadnej muzyki w pokoju młodszej siostry . Zaczęłam wołać .
- Madison , Madison jesteś tam ?
Usłyszałam tylko mamrotane
- Tak,.... tak.... jestem o co chodzi ...?
Weszłam do jej pokoju i zobaczyłam ją jeszcze w łóżku , zdziwiło mnie to bardzo gdyż zawsze wstaje o 07.00!
Nie wierzyłam w to co widziałam , w końcu ją obudziłam i zrobiłam na śniadanie płatki , mamy już w domu nie było i zostawiła mi wiadomość na lodówce " Tak spałaś że nie mogłam cię obudzić nie zapomnij że  masz zabrać Madison do koleżanki o 11.30 i wyjść na spacer z psem Papa Mama : * " 
Wtedy szybko chwyciłam za ramię madison. Ubrałam się w getry białą bluzkę i różowy płaszczyk  , wzięłam psa na smycz i gitarę . Pobiegłyśmy do domu koleżanki Madison  , Ruby. 
.....
- To pa Madison , mama cie odbierze ja idę na koncert ;D
- Pa pa Jessy ; * 
Poszłam do parku z psem i po drodze śpiewając " Superstar " wpadłam na kogoś .
 - Bardzo przepraszam - odezwałam się zawstydzona 
- Nie to moja Wina , ślicznie śpiewasz :D
- Dziękuje .;s
Kiedy tylko człowiek się odwrócił , od razu poznałam że to James . Byłam bardzo zdziwiona ze kręci się po parku kiedy właśnie dzisiaj ma koncert z zespołem : D 
- Może pójdziesz ze mną do kawiarni ? ; D 
- Chętnie : ) 
Pojechałam z Jamesem do kawiarni ;D
.......
Kawiarnia

- Soryy nie przedstawiłam się jestem Jessy :D 
- Miło mi Ja James ;s
- Jeny nie wierze to ty grasz w BTR ? : ) 
- Tak ja ;D 
- Jestem ruscherką ! : ) moje koleżanki też a najbardziej z całego zespołu lubię ciebie :D
- Tak ? ; ) 
- No Jasne ! : ) 
- Fajna jesteś ;D 
Nagle przerwał dzwonek mojego telefonu " No idea " . James się uśmiał mówiąc pod nosem 
- Hmm naprawdę jest rusherką , myślałem że najbardziej lubi Kendala ,a jednak ....... : S 
- Przepraszam to moja koleżanka Michelle , może się do nas dołączyć ?;s 
- Tak , Tak ; D 
- Szaleje za Loganem . Hahah : D 
- To dobrze się składa właśnie idzie :D 
.....

- Hej Jessy : D 
- Hej Michelle :D 
Przedstawiłam Loganowi i Jamesowi Michelle . 
i tak gadaliśmy i gadaliśmy  w końcu nadeszła 19.30 . Oni pojechali na koncert  a my  po Rachel , Kate i Jay żebyśmy nie spóźniły się na koncert .  Dojechałyśmy w samą porę :D byłyśmy w 1 rzędzie a w czasie śpiewania " Cover Girl " wzięli nas na scenę i tańczyłyśmy : D Byłyśmy bardzo zadowolone : ) 
Po koncercie Kate i Jay poznały się bliżej z Kendalem Natomiast Rachel z Carlosem :D zostawili nam nr telefonu i zaproponowali spotkanie w parku . :D 

1 komentarz: