sobota, 2 czerwca 2012

rozdział 1 . ;D


Wszystko zaczeło się pewnego zimnego i deszczowego dnia w LA . Przy suchaniu piosenek BTR z Michelle i Rachel  marzyłyśmy o biletach na koncert  Big time rush , wtedy  zadzwonił do mnie  telefon  , odebrałam .   Z tamtej strony odezwał się jakiś głos mówiąc : Gratulacje wygrałeś 5 biletów na wybrany przez ciebie koncert  zadzwoń pod nr. --- --- --- .  Powiedziałam to dziewczyną i bez chwili namyślania równo powiedziałyśmy BTR .   Zadzoniłam pod nr. podany przez osobe z tamtej strony  po 5 minutach czekania oderała i powiedziałam  ' Poprosze 5 biletów na koncert Big time rush ' Ktoś odezwał się i powiedział że jutro mamy się zjawić w kawiarence . Odłożyłam suchawke  powiedziałam Rachel i michelle że jutro pujdziemy do kawiarenki , za bradzo nie podabał nam się ten pomysł  , lecz  bardzo pragnełyśmy dostać te bilety .  Następnego dnia wybrałyśmy sie do kawiarenki czekałyśmy  już pół godziny  Michelle powiedziała -  na co my czekamy ? ta osoba nie przyjedzie . Wtedy  zobzcyłyśmy podjeżdżającą  pod kawiarenke czraną limuzyne wyśadł z tamtąd bogato ubrany Pan  , dosiadł się do nas mówiąc do mnie czy to ty jesteś tą Jessy która chciała 5 biletów na koncert  BTR . Wtedy powiedziałam z uśmiechem na twarzy  ' Tak ' . Dał mi do ręki 5 biletów , zostawił wizytówkę i odjechał . Zadzwoniłam do Kate i Jay powiedzieć im że załatwiłam nam bilety na koncert  Kate z Jay  myślały że to żarty.  Następnego dnia w szkole kiedy pani tumaczyła zadania na matmie rysowalam na kartce bazgroły i pisałam BTR , BTR  i tak w kółko w końcu pani zabrała mi kartke mówiąć " Jessy co tam piszesz może przeczytam całej klasie? : d  . Pani wymówiła tylko : BTYR i inne .  Usyszał oczekiwane DRRRRRR  , wkońcu koniec lekcji. Zaraz po lekcjach poszłyśmy w piątke ja Michelle , Rachel , Kate  i Jay na zakupy  , zobaczyłyśmy  przygotowywaną już scene na jutszejszy koncert . Nie mogłyśmy się doczkeać : D 


                                                                                                               By " Jessy " 



------------------------------------------------------------------------------------------------------


Moje pierwsze opowiadanie prosze o szczere opinie .  zachęcam do następnych części . :D 



Występują : Jesse - Ja (Angelika079) , Michelle ( ILoveSims) , Rachel (KlaraWrool) , Kate (stepchanie1212) , Jay (konik8887) 


Daje nicki na glterach :D

1 komentarz: